Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

pro poskytování digitálního obsahu a poskytování služeb.

Tyto obchodní podmínky se použijí pro:

  • poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů,
    e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem; a
  • poskytování služeb (konzultací apod.),

k němuž dochází přes webové rozhraní www.eftprozeny.cz

I. DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY

Tyto zkratky a pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním
písmenem, znamenají následující:

  1. OP
    Tyto Obchodní podmínky.
  2. POSKYTOVATEL
    Andrea Krepindlová

Zapsán v živnostenském rejstříku / Společnost zapsaná u Magistrát města Mladá Boleslav,
Správní odbor a obecní živnostenský úřad, Č.j.: ObŽÚ/U272/2024/KRA

IČ: 02629941
Sídlo: Lesní 574, Luštěnice 29442
Telefonní číslo: +420 778 008 935
E-mail: krepindlova.andrea@seznam.cz

  1. UŽIVATEL
    Uživatel digitálního obsahu Produktu nebo příjemce služby, který s Poskytovatelem uzavře
    ohledně Produktu Smlouvu.
  1. SPOTŘEBITEL
    Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec
    své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud
    Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČ, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako
    Spotřebitel.
  1. SMLOUVA
    Smlouva o poskytování digitálního obsahu nebo smlouva o poskytování služeb, která je
    uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem přes Webové rozhraní. Obsahem smlouvy o
    poskytování digitálního obsahu je zpřístupnění Produktu k užívání pro vlastní potřebu
    Uživatele za dohodnutou protihodnotu. Obsahem smlouvy o poskytování služeb je povinnost
    Poskytovatele poskytnout Uživateli službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu.
    Není-li níže v těchto OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané
    ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky
    a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a není přístupná.
  1. PRODUKT
    Online kurz, webinář, e-book nebo jiný produkt s digitálním obsahem, které je předmětem
    Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo bezúplatný – zdarma. Není-li v těchto OP
    stanoveno jinak, to, co se uvádí o Produktech, platí obdobně i pro služby.
  1. OBJEDNÁVKA
    Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh
    Uživatele na uzavření Smlouvy.
  1. CENA
    Konečná cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) za Produkt uvedená
    v Objednávce. Platí se v korunách českých.
  1. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
    Webové rozhraní umístěné na webové stránce dostupné na internetové adrese www.eftprozeny.cz
  1. OZ
    Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST

Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým
způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky,
které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za
jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní péči.

III. INFORMACE NA WEBU

  1. Jakékoli hodnocení Produktů nebo Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na Webu,
    pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn. Poskytovatel má přehled
    o uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností
    nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt skutečně
    zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatel vybírá ty, které zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné) Poskytovatel neověřuje.
  2. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného
    elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní
    informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
  1. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné
    údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených
    v Objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím
    příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán
    a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
  1. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou
    adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky
    a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je
    Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu
    lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY

CENA PRODUKTŮ

  1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů
    může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku
    objednání Produktu. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být Uživateli navýšena
    pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze
    vzájemně kombinovat. U Produktů s digitálním obsahem nevznikají žádné náklady na
    dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním. Konečná Cena (včetně všech
    případných poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.
  2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné
    chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně
    chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.
  3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě
    rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění
    Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY

  1. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
  • bankovním převodem na účet,
  1. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží
    Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.
  2. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty
    případné jiné způsoby platby.

SPLATNOST CENY

  1. V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech
    k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet
    Poskytovatele.
  2. Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušný daňový doklad –
    fakturu. V případě platby při poskytnutí služby obdrží Uživatel daňový doklad při poskytnutí
    služby.

VI. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ

ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

  1. Digitální obsah online kurzu bude Uživateli zpřístupněn tím, že mu bude poslán na
    elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, anebo mu na tuto adresu budou zaslány
    přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu.
  2. 3. Digitální obsah webináře nebo digitální obsah online kurzu zdarma bude Uživateli zpřístupněn
    zasláním odkazu na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné
    digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
    Digitální obsah e-booku nebo audio nahrávek bude Uživateli ve formátu docx, pdf, mp3 nebo
    obdobném zpřístupněn zasláním na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jako
    příloha e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
  3. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního
    obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah
    sdílen), bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

  1. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn.
    V taktovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem
    oznámený den.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu
    na zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude
    digitální obsah Uživateli zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet
    Poskytovatele. V případě plateb online platební kartou nebo rychlým online převodem bude
    Uživateli digitální obsah zpřístupněn obratem pro provedení platby. Digitální obsah Produktu
    zdarma bude Uživateli zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ
    uvedený v předchozím odstavci.
  3. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že jeho digitální obsah bude Uživateli zpřístupňován
    postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) digitálního obsahu Produktu
    bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly)
    postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU

  1. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu
    přístup. V takovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu přístupný po takto
    předem oznámenou dobu.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel digitální obsah přístupný
    navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má
    Uživatel přístup pouze v den a čas, který je na Webu uveden, resp. po dobu jejich trvání.

AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU

  1. Digitální obsah Produktu bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době
    uzavření Smlouvy, která mu po uzavření Smlouvy nemusí být aktualizována.
  2. Poskytovatel však bude Uživateli poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl
    digitální obsah Produktu bez vad po celou dobu trvání Smlouvy nebo (u digitálního obsahu
    zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu) aby byl bez vad po dobu, po
    kterou to Uživatel může rozumně očekávat. V takovém případě bude Uživatel upozorněn, že
    je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji může provést a že v případě jejího neprovedení
    nemá práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí,
    jestliže Uživatel v Objednávce vezme na vědomí a výslovně odsouhlasí, že po zpřístupnění
    digitálního obsahu mu nebudou poskytovány jeho aktualizace.

FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

  1. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové
    a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf
    a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat
    zprávy (digitální prostředí).
  2. Za propojení digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

VII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

  1. Poskytnutí služby může Uživatel u Poskytovatele objednat také e-mailem nebo telefonicky.
    V takovém případě bude Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy se Poskytovatel s Uživatelem
    shodnou na jejím obsahu. Jakékoli následné změny Smlouvy jsou možné jen na základě
    vzájemné dohody Poskytovatele a Uživatele.
  2. Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým
    individuálně. Online konzultace probíhají zpravidla s využitím platformy Zoom, Whereby nebo
    WhatsApp.
  3. K poskytnutí služby dojde až po úplném zaplacení Ceny. Nedojde-li k zaplacení Ceny do
    sjednaného termínu poskytnutí služby, nemusí být Uživateli v tomto termínu služba
    poskytnuta.
  4. Nejpozději 3 hodiny před sjednaným termínem poskytnutí služby může Uživatel ze zvlášť
    závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze
    jednou v rámci dané služby (resp. „balíčku“ služeb), jinak termín bez náhrady propadá, není-
    li výslovně dohodnuto jinak.
  5. Pokud ze zvlášť závažného důvodu (např. nemoc) nebude moci Poskytovatel službu ve
    sjednaném termínu poskytnout, tuto skutečnost Uživateli oznámí a domluví se s ním na
    náhradním termínu. Nebude-li Poskytovatel moci službu ze zvlášť závažného důvodu
    poskytnout ani v náhradním termínu, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit a požadovat
    vrácení Ceny, resp. její poměrné části odpovídající neposkytnutým službám (částka za
    poskytnuté služby se nevrací).
  6. V případě „balíčku“ nebo jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného Produktu, jehož součástí
    je poskytnutí služby, je Cena stanovena za „balíček“, resp. Produkt, nikoli za jeho části.

VIII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

  1. Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní
    potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné
    bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho
    užití dalším osobám.
  2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do
    jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu.
  3. V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel
    oprávněn Uživateli znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody,
    která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné
    podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem,
    dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta
    počíná běžet, jedná-li se o Produkt s digitálním obsahem nebo o poskytnutí služby, ode dne uzavření Smlouvy.
  2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá zejména v případě Smlouvy o:

a) využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo
v určitém období;

b) poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a (u služeb za úplatu)
v objednávkovém formuláři Spotřebitel odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; pokud služby nebyly poskytnuty v plném
rozsahu, ale s jejich poskytováním již bylo započato, má Spotřebitel v případě
odstoupení od Smlouvy povinnost zaplatit Poskytovateli částku za plnění poskytnuté
do okamžiku odstoupení od Smlouvy (pohledávku na zaplacení částky za poskytnuté
plnění si Poskytovatel může jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na
vrácení Ceny);

c) dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo
započato s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém formuláři
odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od
Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo od Smlouvy
odstoupit.

3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení
odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení
může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od Smlouvy může
Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou
z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným
prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní. Odstoupit od Smlouvy, jejímž
předmětem je Produkt zdarma, může Spotřebitel tím, že se odhlásí z e-mailové databáze
Poskytovatele (kliknutím na příslušný odkaz na konci každého zaslaného e-mailu).

  1. Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od
    Smlouvy potvrdí Poskytovatel Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez
    zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze
    kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím
    Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Náklady související
    s odstoupením od Smlouvy nese ze zákona Spotřebitel.
  2. Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených
    zákonem nebo Smlouvou. Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě
    podstatného porušení povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo
    k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti
    mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn požadovat náhradu
    škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. Rovněž je Poskytovatel oprávněn
    digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit.
  3. Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity
    přihlášených uživatelů, naplnění maximální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných
    vážných důvodů. V takovém případě bude Uživateli Cena vrácena bez zbytečného odkladu,
    nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nebude-li výslovně dohodnuto, že platba
    bude použita na jiný Produkt dle výběru Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný účet,
    ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.
  4. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první
    splátky) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky,
    bez nutnosti odstoupení.
  5. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva
    uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací
    smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatel oprávněn Uživateli okamžitě zrušit přístup
    k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovateli bonus bez zbytečného odkladu,
    nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Veškeré bonusy jsou
    zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

X. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

  1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména
    § 1914 až 1925 a (jedná-li se o digitální obsah) § 2389a až 2389s OZ.
  2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím
    kontaktů uvedených výše v těchto OP.

VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

  1. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost
    a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval
  2. Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě
    dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován
    bez předchozího upozornění.
    Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u digitálního obsahu, že
    je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného
    jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatel za vady, které měl digitální
    obsah při zpřístupnění; tím není dotčena povinnost Poskytovatele zabezpečit aktualizace
    v souladu s čl. VI odst. 11 těchto OP. Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od
    zpřístupnění, má se za to, že byl Produktu vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po
    dobu, po kterou Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
  3. Poskytovatel zejména odpovídá Uživateli, že Produkt:
    a) odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
    kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
    b) je vhodný k účelu, pro který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil; a
    c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu
    k montáži nebo instalaci či s uživatelskou podporou.
  4. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
    a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na
    práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného
    odvětví, není-li technických norem;
    b) rozsahem, množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi či výkonnostními parametry,
    včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti,
    odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně
    očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou
    osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    c) je poskytován s příslušenstvím, případně včetně obalu, a s pokyny k použití, které
    může Uživatel rozumně očekávat; a
    d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo
    náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.
  5. Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením
    Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání
    Smlouvy výslovně souhlasil.
  6. Poskytovatel není vázán veřejným prohlášením podle odstavce 6 písm. b), prokáže-li, že si ho
    nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným
    způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy nemohlo mít vliv.
  7. Týká-li se Smlouva Produktu s digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se
    projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu Produktu
    zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu může Uživatel, který je
    Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době dvou let od zpřístupnění.
  8. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo
    nepřiměřeně nákladné.
  9. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli
    nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel
    požadoval.
  10. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
    a) b) c) Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní
    v souladu s předchozím odstavcem;
    se vada projeví opakovaně; nebo
    je vada podstatným porušením Smlouvy.
  11. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná; má se za to, že vada
    není nevýznamná.
  12. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by
    Poskytovatel byl v prodlení se zpřístupněním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez
    zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně
    dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy,
    odmítl-li Poskytovatel Produkt poskytnout nebo je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo
    vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění
    v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po
    odstoupení od Smlouvy.
  13. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním
    nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Dále Uživateli práva z vadného plnění nenáleží
    v případě neprovedených aktualizací (více viz výše v těchto OP – „Aktualizace digitálního
    obsahu“). Rovněž Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního
    obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že Uživatel nemá
    potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto OP – viz
    „Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení“). Za účelem ověření, zda
    se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou
    povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně
    požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co
    nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného
    plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.

VADY SLUŽEB

  1. Poskytovatel odpovídá za dodání úplatné služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla
    sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb
    obvyklá. Poskytovatel je povinen poskytnout službu ve střední jakosti, nedohodl-li se
    s Uživatelem na jiné jakosti.
  2. Vadu služby musí Uživatel Poskytovateli vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté,
    kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do šesti měsíců od převzetí služby.
  3. Má-li služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny.
    Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatel včas neodstraní, může Uživatel požadovat
    přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit.

XI. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

  1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost,
    může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.
  2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů
    vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro
    ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).
  3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou.
    Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním
    a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem
    mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce,
    se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu
    řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Uživatel
    může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí
    na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1
    (https://www.evropskyspotrebitel.cz), je kontaktním místem podle Nařízení Evropského
    parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
    on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
    spotřebitelských sporů on-line).

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele,
    které ze Smlouvy vyplývají.
  2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky,
    zejména těmito právními předpisy: OZ a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem
    č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  3. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v Informacích o zpracování osobních údajů,
    které jsou zveřejněny na Webu.
  4. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto
    neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému
    či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá
    vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.
  5. Tyto OP je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text
    obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.
  6. Tyto OP jsou účinné od 31.1.2024.
WordPress cookie plugin od Real Cookie Banneru